👈 فروشگاه فایل 👉

تحقیق آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

ارتباط با ما

... دانلود ...

چكیده :

تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود كه شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل كند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی كه دارای عوامل متعدد است نگریسته شود .

گام اول دربسط وگسترش یك استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب مورد نظر روی آمیخته ابزارهای تبلیغات زمان ارتباط ، پیام ارسالی و تعداد بیشماری از سایر عوامل دخیل در یك استراتژی تبلیغات تاثر میگذارد .

شركت های زیادی نیاز به بسط و ایجاد استراتژی های تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخی كه مدیریت از مخاطبان هدف خود در بازار میگیرد ، تعیین كننده اهداف برنامه تبلیغات خواهد بود .

سلسله مراتب مدل تاثیر در تعیین این كه آیا اهداف باید به صورت پاسخ فروش یا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ویژه ای برخوردار است . یكی از جوانب توجه به اهداف تبلیغات بر این نكته مبتنی است كه آیا استراتژی برای آگاه دادن ، تشویق و ترغیب و با یادآوری طرح ریزی شده است یا خیر ؟ مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات از صنعتی تا صنعت دیگر و یا از مارك و محصولی خاص تا محصولی دیگر متفاوت است . عوامل ایجاد تفاوت در سطوح گوناگون بودجه عبارتند از : كانال ، تناوب ابداع محصول و تغییر شكل آن ، تعداد و وجود مشتریان ، پیچیدگی واحدهای تصمیم گیری ، درجه استاندارد بودن محصول یا خدمت ، مقدار آگاهی مصرف كنندگان از فواید كالا یا خدمت و تناوب زمان خرید .

روش های گوناگونی برای تعیین بودجه تبلیغات مورد توجه قرار میگیرند . روش های معمول عبارتند از درصد فروش ، اهداف و وظایف و تساوی رقابتی .

مقدمه :

تبلیغات یكی از عناصر اصلی استراتژی بازاریابی یك شركت محسوب میشود . فعالیت های مرتبط Promotion نقشی كلیدی در برقراری ارتباط بین بازار هدف و استراتژی اتخاذ شده ایفاد می كنند . به همین دلیل ، برنامه های تبلیغاتی سازمان باید به گونه ای طراحی شوند كه استراتژی رقابتی كلی سازمان را مورد حمایت قرار داده و به همین دلیل باید با تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری نیز تعاملی پایدار ایجاد كند .

Promotion واژه ای است كه در طول زمان معانی گوناگونی به خود گرفته است . ریشه این كلمه در زبان لاتین به معنای حركت به سمت جلو بوده ، اما در تعریفی دیگر اخیرا" بدین گونه معنا شده است : " برنامه ای تحت كنترل و كامل از ارتباطی برقرار شده بین روش ها و ابزار كه برای ارائه و معرفی یك شركت و محصولاتش به مشتریان بالقوه در كنار یكدیگر قرارداده شده اند . " تبلیغات جنبه وظیفه ای ارتباط در بازاریابی را به عهده دارد . حال آنكه ارتباط چیزی بیش از ارائه اطلاعات است . ارتباط زمانی موثر محسوب میشود كه افراد ، پیام ارسالی را به خوبی درك كنند و پاسخی مناسب ابراز دارند .

👇محصولات تصادفی👇

بررسی تحریم شورای امنیت از منظر حقوق بشر تحقیق تاریخچه تأسیس ایران خودرو بررسی حجاب نرم افزار حسابداری آسمان با 25 درصد تخفیف مجموعه تست زبان تخصصی صنایع غذایی