👈 فروشگاه فایل 👉

مقاله آموزشی حرکات آمادگی جسمانی

ارتباط با ما

... دانلود ...

چکیده:

حرکات کششی قبل از مسابقه یا تمرین در تنیس

این حرکات که در ورزش تنیس بسیار مهم و دارای اهمیت زیادی می باشد به قسمت های زیر تقسیم بندی می شود :

• گرم کردن بدن قبل از بازی وسرد کردن بدن بعد از بازی

هر زمان که بازیکنی وارد زمین تنیس می شود و یا تمرینات خود را شروع می کند ،باید 15 تا 20 دقیقه خود را گرم کند .این عمل کار کرد عضلات را افزایش و در صد آسیب آنها را کاهش می دهد و بدن را از لحا ظ فیزیکی و روانی برای فعالیتی که در شرف انجام دادن آن است آماده می سازد.

اولین کاری که هر بازیکن باید انجام دهد افزایش درجه حرارت عضلات قبل از شروع کشیده شدن عضلات است. تا می توانید تمرینات بدنسازی در رابطه با ورزش مورد علاقه خود را انجام دهید: این یک اصل بسیار مهم در برنامه بدنسازی شما است.

👇محصولات تصادفی👇

استفاده استراتژیک توسعه عملکرد کیفیت(QFD) در صنعت ساخت فایل اتوکد برش ساختمان مسکونی 4 طبقه با کد ارتفاعی کامل رد شده از پله قابل ویرایش 1001 سوال پایان نامه دوران تاریخی ترور و تروریسم طرح توجیهی مرکز خدمات بالینی در منزل